>Reggad på Commo.se huskurer.blogg.se - Tips för skolstarten
Hälsa
Webbhotell Lista

Tips för skolstarten

Snart börjar skolan igen, jag ser fram emot skolan. Roligt att kunna träffa kompisarna igen och få fixa sig varje dag! Det här inlägget handlar om just det, lite knep och trix hur man blir snygg till skolstarten!
 
http://data.bloggplatsen.se/bild/filnamn-e4b4f1cf84616b6b9126c103ff7aa0bb53de0b1930e61.jpg/version-7c17cb4731879ec62354e054a53e5f9f/
 

Tips för skolstarten

 
1# Att köpa nya kläder är alltid någor jag ser fram emot nu när skolan börjar. Höstigt mysiga tröjor och billiga sommarkläder är det läge att köpa just nu. Modekungen har en inspirernade kampanj just nu!
 
Kampanj: Höstinspiration
2# Ta hand om dig själv nu de sista dagarna av lovet, manikyr, ansiktsmasker och härligt varma fotbad. Min blogg är perfekt för dig som behäver bra recept, klicka dig vidare bland mina kategorier så hittar du det mesta
.
 
3# Något som är sjukt snyggt och inne just nu är matte naglar, har själv just skaffat några matta lack och är helt förälskad i de snygga färgerna. Ett måste i höst!
4# Boka en klipptid, en ny fräsh klippning skadar aldrig.
 
 
5# Våga ha nya kläder på skolan, många vågar/vill inte ha kjol eller klänning på skolan men man kan alltid "klä ner" sig med hjälp av en kofta. Våga kjol!
 
6# Fixa snygga pennor, pennskrin och andra  skolsaker så du känner dig peppad att börja plugget igen. Det hjälper verkligen mig nu innan vi börjar skolan.
 
7# Börja redan nu kliva upp i vanlig tid, så din kropp hinner anpassa sig till den tidiga uppstigningen..
 
8# Köp hårmascara, det står helt klart på inköpslistan. Perfekt med lite extra färg nu i höst!
 
9# Färga ögon och bryn så du slipper sminka dig så mycket (själv har man redan bokar tid!)
 
10# Njut av de sista dagarna av sommarlovet, själv ligger jag i soffan och kollar på Pretty Little Liars på Swefilmer. Rekomenderas varmt!
 
 
 
 
 

Kommentera här: