>Reggad på Commo.se huskurer.blogg.se - Hudbristningar
Hälsa
Webbhotell Lista

Hudbristningar

Jag har hittat ett recept som förebygger hudbristningar. Jag har inga hudbristningar själv så jag har inte provat den här huskuren. Receptet här nedan är en kräm som man ska smörja på någon gång i månanden. Ett tips är att sola för då syns de inte lika mycket.

 

Recept
1 / 2 kopp/dl jungfruolja eller olivolja.

1 / 4 kopp /dl aloe Vera gel.
vätska från 6 kapslar Vitamin E.
vätska från 4 kapslar Vitamin A.

 

 
1 Annika:

skriven

Fin blogg du har :)

Svar: tack desamma
Saga Cassiopeya

2 Moa Karlsson:

skriven

Åhh vilken mysig blogg du har! Måste definitivt besöka den oftare. :)

Svar: Tack så mycket :)
Saga Cassiopeya

3 Klara:

skriven

Detta har ingenting med inlägget att göra men har du något tips för att sluta bita på naglarna... (jag har provat nagellack med äcklig smak men det funkade inte

Svar: Så är gjorde jag när jag slutade


1. har korta naglar
2. gör dom alltid väldigt fina
3. bestämde mig för att sluta

Lycka till :)
Saga Cassiopeya

Kommentera här: