>Reggad på Commo.se huskurer.blogg.se - Hiss & Diss
Hälsa
Webbhotell Lista

Hiss & Diss

 

Highlights i håret
Det är sjukt snyggt, särskilt i blont hår. Först funderade jag på att skaffa lite ljusare slingor, men nu tänker jag skaffa highlights istället nu i sommar. Googla så får ni se hur snyggt det är!

 

Hairdonut
Jag älskar verkligen min Hairdonut (en slags håruppsättning) fungerar alltid och är mitt hemliga vapen mot bad-hairdays. Ett must-have i sommar!

 

Morden i Midsomer
Min favorit serie började nu i veckan, jag följer serien slaviskt hela sommaren (eller ja, de få avsnitt som sänds) och måste
helt enkelt rekommendera den.

 

Dip-in Nagellackremover
Det är ett väldigt smidigt nagellackbortagning som jag placerar på hiss-listan. Den förorar effekten ganska snabb och färgar av, men i början är den kung som sagt.

 

  

Hatkommentarer
Jag förstår inte vaför man skriver hatkommentarer? Om man inte tyckte att hon passade i den nya jackan kan man hålla det för sig själv. 

 

För långa naglar
På vissa passar det (de som sköter om sina nagar t.ex.) Men överlag tycker jag inte att det är snyggt, när jag ser dem är jag bara rädd att de ska gå av..

 

Huskurer som inte fungerar
Jo det finns såna också och som till och med kan vara farliga. Så om du vill prova en ny huskur så läs på innan, använd ditt förstånd och fråga mig innan!

 

Gifter i frukter
Man blir orolig när media skriver så mycket om gifter i mat och fukt. Man vill nästan bara börja dricka vatten.

Men jag har börjat att bara köpa ekologiskt. Till huskurer och mat, man vill varken äta eller göra en ansiktsmask av giftiga jordgubbar.

 

  
Hissar eller Dissar du inlägget?
  
pollcode.com free polls 
1 Jasmine Ohlsson AKA Animalfotograferna:

skriven

http://animalfotograferna.blogg.se/2014/june/lanken-fastnade.html

Kolla in? ^^ Jag hoppas att mitt inlägg var okej.

Svar: Var mer än okey, tack så himla mycket! :)
Saga Cassiopeya

2 Carro - en alternativ bloggerska:

skriven

Sjukt bra lista, håller helt klart med dig på alla punkter! :) Kramisar Carro

Svar: Tack, roligt att vi tyckte samma :)
Saga Cassiopeya

3 Ekotjejen:

skriven

Vindruvor innehåller OTROLIGT mycket giftiga ämnen och besprutningsmedel. Visst, det är supergott nu på sommaren men köp BARA ekologiska vindruvor!

Svar: Jag också, det är läskigt att affärerna köper in giftig mat tycker jag..men bra att du också köper ekologiskt :)
Saga Cassiopeya

Kommentera här: