>Reggad på Commo.se huskurer.blogg.se - Få mjuka fötter
Hälsa
Webbhotell Lista

Få mjuka fötter

Den här huskuren ger dig härligt mjuka fötter, perfekt nu till sommaren när man vill gå barfota. Det är en ganska kladdig huskur så se till att hålla till över en handduk eller inne i badrummet. Jag målade tånaglarna innan huskuren och det blev rikigt bra så det rekomenderar jag.
Du behöver: Fotfil, olivolja, fryspåsar och två hårsnoddar.


Så här gör du:
Fila dina fötter ordentligt, sedan tar du fram 2 fryspåsar (storlek 3 helst) och häller ner olivoljan i båda. Massera in fötterna i mer olja innan du stoppar ner dem i påsarna. Sen trär du på hårsnoddarna för att hålla påsarna på plats. Sätt dig sedan i soffan och slå på en bra film. Desto längre på har på den desto bättre. Sedan tar du bara av påsarna torkar av dem (jag duchade av mina) och då har du dina mjuka fötter.

Se upp med: Med påsarna och oljan på fötterna är du som Bambi på hal is, se till att sitta när du har på dig dem och gå inte kring så mycket. Risk att påskarna spricker..

När jag provade:
Själv är jag jätte nöjd, fötterna är mjuka och huskuren och ett stort + för att få titta på ett avsnitt av min favoritserie Supernatural.

 

 

 

1 Anna:

skriven

Smart, det borde jag testa på mina fötter! Fin design du har förresten på bloggen.

Svar: Tack desamma!
Saga Cassiopeya

2 Angelica Sundbom:

skriven

Åh vilken underbar blogg du har!
Så himla mysig :)
Kram!

Svar: Desamma, verkligen proffsig!
Saga Cassiopeya

3 Johanna - enklaknep.se:

skriven

Hej igen Saga,

Jag satt ofta förr med påsar på fötterna, vet inte varför jag slutade. Men ska börja igen. Tack för tipset.

//Johanna

Svar: Roligt att jag kunde inspirera dig!
Saga Cassiopeya

4 Meya:

skriven

Hej Elsa. Har du huskurer eller tips för hur man kan bli piggare

Svar: *Saga
Ja det har jag, ska faktiskt komma ett inlägg om just det!

Saga Cassiopeya

Kommentera här: