>Reggad på Commo.se huskurer.blogg.se - Huskur mot pormaskar
Hälsa
Webbhotell Lista

Huskur mot pormaskar

Idag så provade jag en huskur mot pormaskar som jag tyckte fungerade rätt så bra. Huden blev också väldigt mjuk efteråt. Huskuren är enkel men gör lite ont, som att dra av ett plåster ungefär. Men jag rekommendera den verkligen, en av de roligaste huskurerna jag någonsin provat!



Ingredienser
En
bunke
pensel (som du inte är rädd om)
1 msk mjölk
msk g
elatinpulver

Du gör så här:
Blanda gelatinpulve
t och en mjölkeni bunken. Kör sedan i mikron på högsta i 15 sekunder. Blanda ordentligt. Se först till att smeten inte är för varm men skynda dig ändå att applicera den så att den inte stelnar. Använd penseln för att stryka på huskuren på näsan/hakan.
Låt torka helt
(15-20 minuter) och dra sedan av gelatinet (det kan göra lite ont). Titta på plåstret efteråt så ser du dina avdragna porer.

Men använd inte huskuren någon annan stans än på näsan/hakan.

 

 
 

 

1 Tamira:

skriven

Hej! Vilken fantastiskt fin blogg du har! Har du nåt tips om hur man slutar bita på naglarna/får längre naglar? :)

Svar: Tack så mycket, jag svarade just på den här frågan så jag svarar samma till dig.Så är gjorde jag när jag slutade

1. har korta naglar
2. gör dom alltid väldigt fina
3. bestämde mig för att sluta

Massage är bra för naglarna

Lycka till :)
Saga Cassiopeya

2 Spell Mink:

skriven

åh vad glad jag är att jag hittade din drömblogg. Älskar huskurer, örter & sånt och har letat efter den här typen av bloggar :)

Svar: Tack så mycket du :)
Saga Cassiopeya

Kommentera här: