>Reggad på Commo.se huskurer.blogg.se - Blogfame guide
Hälsa
Webbhotell Lista

Blogfame guide

Många har bett om ett inlägg hur blogfame fungerar, jag tycker själv att sidan är super bra så jag uppmanar er att bli medlem. Det är gratis och man får möjlighet att delta i tävlingar och blir tipsad om när det är rea. Klicka Här för att påbörja ditt medlemskap.

_________________________________________________________________________________________________


Hur det fungerar

Blogfame fungerar så att man ska tipsa om en produkt/rea/butik och så får man pengar för det, antingen hur många som beställer från butiken eller hur många som klickar på länken.

Till vänster på blogfame så finns det en spalt, klicka på annonsörer. Där står det olika butiksnamn och olika erbjudanden hur mycket pengar man får för klick/order/medlem. När du har bestämt dig för vilken du ska välja så klicka på Min Unika Länk. Publicera länken i ett inlägg och börja tjäna pengar!

 

Sugen att bli medlem? Klicka Här

 
 

Några frågor

Hur mycket pengar har du tjänat på blogfame hitills?
Drygt hundra kronor, men har inte kommit igång riktigt än!

Tycker du att bloggfame verkligen är en bra sida?
Ja verkligen, alla som bloggar borde bli medlem!

Konstar det mycket pengar att bli medlem eller är det gratis?
Ja det är helt gratis, man kan bara tjäna pengar.

Bästa eller sämsta med blogfame?
Att man kan välja att skriva om något man tycker är roligt, jag brukar tipsa om butiken Nelly. Men nu kan jag även tjäna pengar på det! Men finns faktist ingenting dåligt med blogfame enligt mig!

 

Jag är sponsrad att skriva inlägget, men tycker verkligen att sidan är bra!

 

Har du någon fråga eller fundering om blogfame?

 

1 anonym:

skriven

Man får inte alls några pengar om någon klickar på länken. bara om dom köper något

Svar: Det är olika för olika butiker, jag väjer oftast att få per klick.
Saga Cassiopeya

Kommentera här: