>Reggad på Commo.se huskurer.blogg.se - Sommar värme och rea
Hälsa
Webbhotell Lista

Sommar värme och rea

Hej, här hos mig är det 30 grader varmt och stekande sol. Jag har redan tagit mitt första dopp i både havet och sjön. Men just nu sitter jag gömd inne från värmen och tittar på How i met your mother. Men jag tänkte tipsa på lite sommar rea och tips.

 

members.com
Om man blir medlem så får man bra tips om nya probukter och rea, jag är själv medlem och uppskattar det. Jag har redan fyndat!

Statist.se
Om man har tråkigt i sommar kan man bli statist i en film, jag har själv gjort det och tyckte det var super roligt. Jag och min kompis var med i en vampyrfilm..

Glamazon
En riktigt sommrig internetbutik som man bara älskar, se själv! Jag vill verkligen köpa sommarsaker nu men måste spara pengar tills vi åker till Spanien!

 

 

 

 

 

 

 

1 Meya:

skriven

Hej!
Kan du svara på min kommentar?
Jag har också badat. Fast endast i havet. Jag tror att vi ska ner till havet idag också!

Svar: Oj förlåt, det ska jag göra!
Saga Cassiopeya

Kommentera här: