>Reggad på Commo.se huskurer.blogg.se - Tjäna pengar på din blogg
Hälsa
Webbhotell Lista

Tjäna pengar på din blogg

Jag tänkte tipsa om hur man tjänar pengar på sin blogg, själv är jag medlem på en sida som heter blogfame. Där får man betalt om man skriver om produkter, butiker med mera. Jag älskar den här sidan och det är enkelt att tjäna pengar. Man behöver inte ha en super hög statistik för att lyckas på blogfame och det är enkelt att bli medlem.

 

Prova själv!

 

 

 

 

1 lollo:

skriven

Hej, jag tänkte att det verka vara ett bra sätt att tjäna pengar på. På min blogg bloggar jag lite om mode. Kostar det något att bli "medlem" och hur funkar det lite?
tacksam för svar

Svar: Nope det är helt gratis, sidan är enkel att förstå så prova att göra ett konto!
Saga Cassiopeya

2 Tyra Jonsson:

skriven

Så alting är gratis? man behöver bara tipsa om anonsörensa osv..?

Svar: Precis
Saga Cassiopeya

3 lollo:

skriven

Jag tänkte fråga dig om du kunde det där med blogfame. Jag delade 3 "länkar" och gjorde som det stod men jag fick inga pengar. Kan du förklara lite hur man gör?

Svar: Gå in på Hur du kommer igång på blogfames hemsida så förstår du, det är komplicerat att förklara
Saga Cassiopeya

Kommentera här: