>Reggad på Commo.se huskurer.blogg.se - Följ min Instagram
Hälsa
Webbhotell Lista

Följ min Instagram

Igår så startade jag äntligen ett instagram konto åt bloggen, där lägger jag ut bilder & tips som jag inte gör på bloggen. Om ni gillar bloggen får ni gärna följa mig även där, och så följer jag er tillbaka! Den heter huskur, men annars finns det en länk under min presentation.

 
 

Skriv vad ni heter på Instagram så följer jag er!

 


 

1 milina.blogg.se:

skriven

älskar instagram :D

Svar: Jag också :)
Saga Cassiopeya

2 Jasmine Ohlsson AKA Animalfotograferna:

skriven

Vilken fin blogg! :) Ser fram emot att följa ditt bloggande. Du (och alla andra) är välkommna in på min blogg. :) www.animalfotograferna.blogg.se

Svar: Tack desamma! Gillar din blogg skarpt :)
Saga Cassiopeya

3 Jasmine Ohlsson AKA Animalfotograferna:

skriven

Heter @jasmineohlsson på insta btw. ;)

Svar: Fin instagram, följer dig nu :)
Saga Cassiopeya

4 milina.blogg.se:

skriven

- tack! :)

5 Mira:

skriven

jag heter Miraland :)

Svar: Fin instagram, följer dig nu :)
Saga Cassiopeya

6 Jasmine Ohlsson AKA Animalfotograferna:

skriven

Tack :) och tack :)

7 yrla:

skriven

Jag heter @yrlaklara

Svar: Fin Instagram du också :)
Saga Cassiopeya

8 Rebecka:

skriven

Haha men nej vad rolig blogg, älskart! :D Jag hittar inte länken till din insta dock? Själv heter jag @rebeckabinkle där :)

Svar: Under presentationen till höger så hittar du länken men heter Huskur på Instagram om du inte hittar. Aw tack ska följa dig :)
Saga Cassiopeya

Kommentera här: