>Reggad på Commo.se huskurer.blogg.se - Midsommar tips
Hälsa
Webbhotell Lista

Midsommar tips

Jag hade glömt att det var midsommar imorgon, jag skyller på värdet. Här uppe i norra Sverige är det riktigt tandläkarväder och ingen midsommarkänsla alls. Imorgon kanske det blir att dansa runt stången med paraply. Men i alla fall så tänkte jag ge er några midsommartips:

 

  • Plocka sju stycken olika blommor lägg dem sedan under kudden. Då kommer du drömma om den du kommer att gifta sig med. Enligt den Svenska folktron, man vet aldrig kanske det stämmer?
  • Gör blomsterkransar, ta bara ståltråd och blommor och fläta ihop. Super snyggt och redo för instagram!
  • Gör en riktigt somrig sminkning, en bra video hittar du Här
 
 

Glad midsommar allihopa!



1 Mikaela:

skriven

Rolig bloggidè, om du är intresserad så gör jag gärna ett länkbyte med dig. Så som sagt är du intresserad är det bara att skriva ett svar/kommentar, kram! :)

Svar: Jag gör gärna ett länkbyte med dig, har redan länka dig :)
Saga Cassiopeya

2 Linnea:

skriven

Tandläkarväder? Herregud vad jag skrattade åt det... Tack för det!

9-11 grader. Jahapp. Vad firar vi? Jul, troligen. Eller påsk. Ja säkert påsk! Midsommar? Näää. Det är inte sant.

Svar: Haha tyckte också att det var lite roligt :)
Men här var det också ganska kallt, regnar nu :/
Saga Cassiopeya

3 Linnea:

skriven

Slapp iaf regnet. Jag å min bästis smet ifrån firandet med familjevännerna i år, for iväg till mitt ist för att stanna kvar och ha dödstråkigt. Startade upp Sims, spelade basket och åt allt vi kom åt i skåpet. Du vet, håller traditionerna. Not.

Svar: Lycko er, här spöregnade det medan vi dansade runt stången. Men ni verkade ialla fall haft roligt :)
Saga Cassiopeya

4 veronica:

skriven

sv: Det var så lite så :) det är alltid roligt med lite rea-tips :)

Svar: Håller med :)
Saga Cassiopeya

Kommentera här: