>Reggad på Commo.se huskurer.blogg.se - Modetips för i sommar
Hälsa
Webbhotell Lista

Modetips för i sommar

  • Färgen svart kan få dig att se smalare ut, även V-ringat ger ett smalare intryck!
  • Den värsta modetabben jag vet är att ha strumpor och sandaler. Vilket min pappa envisas att ha.
  • Tajts och shorts blir sällan bra tillsammans, kör bara på någon av dem.
  • Matcha smink och kläder. Antigen att du har en blå klänning och därmed blå ögonskugga eller att du gör en kontrast, och använder en gyllenbrun ögonskugga istället.
  • Solglasögon är verkligen snyggt tycker jag, särsklit de stora vita med mörkt glas.
 
 
 
1 Elise ifrån Bokbloggis:

skriven

Hej Saga! Först så vill jag bara påminna dig om att månadensblogg avslutas i veckan, så glöm inte att kolla om du vann!

Jag tänkte tipsa om en huskur jag själv använder mot pormaskar som är väldigt bra. Du blandar klosyratvatten och bakpulver så det blir en lerig konsistens, och lägger på ansiktet som en ansiktsmask. Efter ca 7 minuter tvättar man bort masken. Det är väldigt effektivt, och sköljer ur porerna riktigt bra.

Lycka till med bloggen :D

Svar: Tack för påminelsen!
Gud vad spännande det måste jag prova och lägga ut på bloggen. Snart kommer nämligen ett inlägg om just pormaskar (!)

Tack så mycket Elise!
Saga Cassiopeya

Kommentera här: