>Reggad på Commo.se huskurer.blogg.se - Snygga klänningar
Hälsa
Webbhotell Lista

Snygga klänningar

 
 

Sjukt snygga, men det är faktist de mesta från Nelly (en webbshop). Så fort jag får lite mer pengar så ska jag direkt beställa dem. Om ni känner som mig så klicka rosa klänning ,svart klänning eller grå byxdress om du köpa eller bara ta en närmare titt. Bilderna tillhör Nelly men jag har gjort kollaget! Om ni vill handla en klänning så använd länken www.nelly.com

 

 
1 Johanna Svensson ♡:

skriven

så fina :)

Svar: Ja eller hur :)
Saga Cassiopeya

2 Sofia:

skriven

Vad fina :D

Svar: Tack!
Saga Cassiopeya

3 Jessica:

skriven

Älskar den grå byxdressen :)

Svar: Jag också, var därför jag köpte den ;)
Men den är verklig skön att ha på sig nu på sommaren!
Saga Cassiopeya

4 Sandra:

skriven

Den första var ju supersöt!

Svar: Ja eller hur <3
Saga Cassiopeya

Kommentera här: