>Reggad på Commo.se huskurer.blogg.se - Vad borde jag skriva om?
Hälsa
Webbhotell Lista

Vad borde jag skriva om?

Min blogg handlar främst om huskurer men jag gillar att skriva om det mesta, nu undrar jag vad ni vill att jag ska skriva om. Du kan antingen kommentera , rösta i omröstningen (den ligger lite längre ner) eller både och. Om det är något på bloggen du tycker extra mycket om eller ogillar så berätta det!
 
Om du har några funderingar eller vill önska ett inlägg för du förstås också gärna kommentera.
 
 
 
 
 
Vad borde jag skriva mer om?
och sånt
  
pollcode.com free polls 
1 TheAmazingUnicorn:

skriven

Älskar verkligen din blogg!
Jag gillar mest dina hår-tips inlägg. Dock har jag vääääldigt lockigt hår (ej afro) så jag tar inte riktigt del av alla dina tips.

Undrar om du kanske kan skriva om typ nån sak varje vecka. Om vi börjar med tänderna så kan du göra en liten lista om saker som gör dom bättre. Sen efter en vecka kan du visa resultatet!
Var såklart bara ett förslag! Hejdå!

Svar: Tack för tipset :)
Saga Cassiopeya

2 Celina:

skriven

Hej Saga! Din blogg är jätte bra! Men skulle du kunna tänka dig att göra ett inlägg på hur man får bort vårtor från fötterna? Har nyss fått min första och vill bara ha bort den!

Svar: Får se, är inte super aktiv på den här bloggen just nu :/
Saga Cassiopeya

Kommentera här: