>Reggad på Commo.se huskurer.blogg.se - 10 saker om mig
Hälsa
Webbhotell Lista

10 saker om mig

1. Kan fyra språk, Svenska, Engelska, Spanska och Teckenspråk!

2. Är vegetarian sedan ett år tillbaka.


3. Har scenskräck, hatar att redovisa *ryser*


4. Älskar att titta på serier, sett alla bra serier snart haha.


5. Kan allt om Harry Potter böckerna, seriöst jag kan typ allt..Fråga någonting!


6. Hatar matte och att sova, båda är dötråkigt


7. Har aldrig färgat håret, bara ögonfransarna hos frissören.


8. Är en Star Trek nörd, och Star Wars också.


9. Är ganska allergisk mot det mesta,allt från pollen till äpplen!


10. Har värdens underbaraste katt enligt mig!

 

      (önskat inlägg)
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Linnea :

skriven

Aww vilken söt katt... Ovanligt med blå ögon och blond (kan man säga så om katter elr?) och vit päls! ❤

Vem är din favorit karaktär i HP? Själv har jag inte någon sådan, fast närmast skulle Bellatrix vara om jag hamnade å välja.

Svar: Ja det är nog ganska ovanligt! Men roligt att du gillar HP, mina favorit karaktärer är Lupin och Hermione :)
Saga Cassiopeya

Kommentera här: