>Reggad på Commo.se huskurer.blogg.se - Ansiktsmask för torr hy
Hälsa
Webbhotell Lista

Ansiktsmask för torr hy

 
Det finns olika hudtyper, vet du inte vilken du är? Klickar för att ta reda på det.
 

Du behöver:
1 avokado
2 tsk olivolja

Så här gör du:
Först skalar och mosar du avokadon noga och blandar i olivoljan. Fördela den gröna smeten jämnt över ansiktet och låt verka i 10-20 minuter. Tvätta sedan bort masken med ljumet vatten.

 Se upp med: Ha inte ansiktsmasken för nära hårfästet, orsakar tovor. Inte heller för nära ögonen.
 Extra piffigt: Lägg två gurkskivor på ögonlocken och känn dig extra proffsig.
 När jag provade: Jag älskar ansiktsmasker, den här är både bra och mina finnar bleknade.

 


 
1 Moa Karlsson:

skriven

Älskar din blogg, måste pröva det här!

Svar: Tack så mycket, din blogg är också fin! Berätta gärna hur det gick :)
Saga

2 anonym:

skriven

Asså seriöst det har gått tio dagar sen senaste inlägget och ungefär lika mycket mellan den näst senaste. Om du inte har tid med bloggen är det bättre att du slutar med den

Svar: Jag bloggar precis så ofta jag vill, om du inte gillar bloggen kan du läsa någons annans. Uppdateringen är inte så bra eftersom jag har fler bloggar, men det kommer att komma inlägg nu!Ska börja blogga igen :)
Saga Cassiopeya

Kommentera här: