>Reggad på Commo.se huskurer.blogg.se - Önska inlägg
Hälsa
Webbhotell Lista

Önska inlägg

Hej, nu behöver jag lite feedback på bloggen. Jag vill gärna veta vad ni vill läsa om, jag skriver inom kategorierna om huskurer, smink, skönhet och olika recept, så kommentera gärna.



Vad tycker du att ska jag skriva om?

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Meya:

skriven

Hej, jätte fin blogg! Kan du inte skriva ett inlägg om dig själv? :)

Svar: Tack så mycket, och bra idé!
Saga Cassiopeya

2 Johanna - enklaknep.se:

skriven

Hus kurer emot torr hud hade jag velat läsa, jag har extremt torrhud att jag använder olja efter att jag har duschat. Har du några knep vad jag kan göra för att slippa torr och sprucken hud?

Jag gillar verkligen din blogg nice att du la upp en kommentar på blogg.se så att jag hittade hit :)

// Johanna

Svar: Rolig att du tycker om bloggen! Ditt inlägg kommer så fort jag hinner kanske redan ikväll men annars imorgon.
Tack för kommentaren :)
Saga Cassiopeya

3 Anonym:

skriven

Vet inte om det har med det här att göra men hur man får lent hår osv

Svar: Jo det passar väl in, ska skriva ett inlägg i veckan!
Saga Cassiopeya

4 Norrby:

skriven

Om du är bra inom området, kanske du kan skriva om olika recept som man kan göra nyttigare. Ex om man ska göra någon klassisk rätt som flygande Jacob kanske du kan skriva hur man gör den nyttigare gemom att byta till kvarg eller något. jag hade gärna velat ha sådana smarta tips och finns säkert mpnga som vill ha det med :D

Svar: Hm jag kanske kan skriva ett sånt inlägg framöver! Bra tips :)
Saga Cassiopeya

Kommentera här: